ЗАТВЕРДЖУЮ
_______________________
СПД Козловська І.Г.
"01" серпня 2011 р.


Внутрішні правила проживання в Готелі “Святослав".



1. Загальні положення
1.1. Данні правила встановлюють для проживаючих у  Готелі  "Святослав" (надалі - Готель)
внутрішній розпорядок проживання в Готелі, правила користування майном Готелю, обсяг наданих послуг, відповідальність сторін.
1.2. Діяльність Готелю, також регулюється Правилами користування готелями й аналогічними засобами розміщення і надання готельних послуг від 16.03.2004 р. № 19, Законом України «Про туризм» і іншим законодавством України.
2. Правила користування майном Готелю.
2.1. Готель надає проживаючим для проживання мебльовані номери, оснащені побутовою технікою(телевізор, холодильник і ін.), сантехнікою й іншим устаткуванням. Номери Готелю і приміщення загального користування утеплені, мають сучасне оздоблення, інженерні мережі, устаткування,комплектацію, що відповідають усім вимогам на момент введення в експлуатацію (2010 рік).
2.2. Проживаючі повинні дбайливо ставитися до майна Готелю, використати устаткування за
призначенням, дотримуватись вимог пожежної безпеки. У випадку виявлення ушкодження майна,технічних несправностей, надзвичайних подій (залиття, загоряння, розбиття скла і т.п.) необхідно негайно повідомити про це адміністратора.
3. Внутрішній розпорядок проживання в Готелі
3.1. За дотриманням внутрішнього розпорядку в Готелі стежить адміністратор (портьє). Він надає проживаючим роз'яснення відносно правил проживання, приймає скарги від них на дії персоналу й інших проживаючих, що порушують установлений порядок роботи.
3.2. Проживаючі після укладення договору на проживання в Готелі одержують в адміністратора(портьє) ключ від номеру, наданого для проживання.
3.3. Якщо у проживаючого зберігаються особливо коштовні речі (гроші, коштовності і т.п.), що мають компактні розміри і можуть бути легко винесені, проживаючі, для гарантії їхньої схоронності, повинні зберігати їх у сейфі який розташований у кабінеті директора.
3.4. У всіх номерах та інших приміщеннях Готелю  окрім камінного залу, забороняється палити. За паління в приміщеннях Готелю накладається штраф в розмірі 300 грн. При повторному випадку паління в зазначених вище місцях адміністрація Готелю має право виселити проживаючого.
3.5. З 23 до 8 години ранку усередині Готелю і на території необхідно зберігати тишу. У номерах у цей час забороняється включати на велику гучність аудіо системи і телевізори.
3.6. До проживаючих Готелю можуть приходити гості з 8 до 23 години. На прихід гостей повинен дати згоду проживаючий у номері, а адміністратор веде запис усіх гостей Готелю. За гостя  відповідає проживаючий у номері. При необхідності адміністратор має право перевірити документи гостя. Адміністратор має право заборонити гостю прохід у Готель у випадках, передбачених п. 13.4 і 13.5.
3.7. Якщо проживаючий бажає, щоб його не турбували, він може повісити на ручці дверей зовні табличку з написом «Не турбувати!», що входить в оснащення номеру. На зворотній стороні таблички виконаний напис «Прошу прибрати!». Таку табличку проживаючий може повісити, якщо він вважає, що номер недостатньо прибраний.
3.8. Перебування будь-яких тварин у Готелі забороняється.
4. Енергозбереження
4.1. Після виходу з номера всі електроприлади повинні бути вимкнені, Забороняється залишати включеними електроприлади (крім холодильника) і освітлення після виходу з номера.
4.2. У номерах забороняється використовувати трійники і подовжувачі, потужні електроприлади, у тому числі нагрівальні, крім випадків, коли ці прилади входять у стандартне устаткування номера чи видані для користування персоналом Готелю. У разі потреби зарядки акумуляторів під час відсутності проживаючого в номері, варто звернутися до адміністратора (портьє), що поставить на зарядку акумулятор (мобільного телефону, відеокамери і т.п.).
4.3. Неприпустимо залишати без необхідності відкритими крани холодної, а головне, гарячої води.Забороняється залишати відкритими ці крани (змішувачі) після відходу з номера.
4.4. Споживання електроенергії для Готелю лімітовано. Нерозумне її використання може призвестидо відключення електроенергії у всьому будинку.
4.6. Для дзвінків по телефону усередині Готелю бажано користатися внутрішніми номерами з 3-х цифр (телефонний довідник є в кожному номері). Це дозволяє розвантажити лінію зв'язку. За дзвінки на зовнішні номери стягується плата по діючим тарифам.
5. Відеоспостереження
5.1 Територія Готелю, усі входи до неї, внутрішні сходи та коридори, контролюються відеокамерами.
Вся інформація реєструється, записується на цифрові носії і зберігається. Відеоспостереження здійснюється з метою безпеки гостей, їхнього майна, майна Готелю. Підписанням анкети гостя проживаючий приймає до уваги і не заперечує проти факту використання в приміщеннях Готелю (за винятком номерів і туалетних кабін тощо) систем відеоспостереження.
6. Заїзд і паркування автотранспорту
6.1. Заїзд автомобілів можливий з боку вул. Івана Франка.
6.2. Стоянка транспортних засобів на території перед Готелем, також можлива  для гостей Готелю, заїзд до якої здійснюється з вул..Івана Франка (поруч зі стадіоном).
6.3 Категорично забороняється залишати транспортні засоби на заїздах і виїздах, внутрішніх проїздах.
6.4. За порушення правил стоянки і паркування передбачено штраф 100 грн. При повторному випадкутакого порушення адміністрація Готелю має право виселити проживаючого.
7. Послуги, які надаються Готелем
7.1. Готель надає основні послуги, що входять у вартість проживання, і додаткові, які надаються за окрему плату. Без згоди проживаючого Готель не може надавати додаткові послуги, не обумовлені договором. Проживаючий вправі відмовитися від оплати таких послуг, а у випадку їхньої оплати Готель зобов'язаний повернути сплачену суму. Готель не може обумовлювати виконання одних послуг за умови виконання інших послуг.
7.2. До основних послуг відноситься: надання номеру для проживання, прибирання номерів, виклик швидкої допомоги, надання першої медичної допомоги.
7.3. Готель приймає проживаючих для проживання цілодобово. У користування надається номер на визначену кількість місць. Якщо необхідно поселити в номер додаткову кількість проживаючих і номер обладнаний для їхнього розміщення, то такі проживаючі приймаються за окрему плату. Підселення в номер з роздільними ліжками чи на додаткове спальне місце (диван) не можливе.
Діти до 18 років можуть бути поселені в Готель тільки разом з дорослими (батьки чи родичі).
7.4. Поточне прибирання (прибирання пилу, винос сміття, миття склянок і чашок, прибирання
санвузлів, прибирання постелі) проводяться щодня.
7.5. Щоразу після виїзду проживаючого проводиться повне прибирання (заміна білизни, дезінфекція санвузла, миття холодильників, прибирання пилососом килимового покриття).
7.6. Заміна рушників і постільної білизни здійснюється не рідше одного разу в два-три дні. За
бажанням проживаючих може бути здійснена позачергова зміна рушників.
7.7. Не рідше одного разу в квартал проводиться генеральне прибирання (миття вікон, чищення килимових покриттів, м'яких меблів).
7.8. До додаткових послуг відносяться: бронювання (резервування) номерів, обслуговування номерів офіціантами, міські і міжнародні дзвінки по телефону, дзвінки на
мобільні телефони та телефони сервісу та інші послуги по прикладеному списку. За всі додаткові послуги встановлена оплата.
8. Бронювання і резервування номерів.
8.1. Бронювання номерів – попереднє замовлення, зроблене до початку доби запланованого заїзду(але не раніше 6 місяців до дати заїзду).
Установлюється наступний порядок бронювання:
- заявка, уточнення заявки за допомогою поштового, електронного, телефонного й іншого зв'язку.
Тел. (032) 296 34 17, Факс: (032) 296 34 17;
- виставляється рахунок на оплату (у т.ч. по факсу або електронній пошті);
- після оплати рахунку Готель видає електронним листом чи факсом підтвердження бронювання номеру із заселенням після 12.00 години у день заїзду.
Варіанти оплати при бронюванні:
- гарантоване бронювання - 100% передоплата вартості за весь період проживання;
- гарантоване бронювання - 30% передоплата вартості за весь період проживання з наступноюоплатою при заїзді неоплаченої суми.
У випадку якщо Гість при гарантованому бронюванні з 100% передоплатою за весь термінпроживання не скористався послугою проживання в зазначений день заїзду, і не скасувавбронювання за 3 (три) доби до передбачуваного дня заїзду, передоплата в розмірі 100%вартості за весь період проживання не підлягає поверненню. У такому випадку данебронювання переходить у статус Негарантоване. Зазначена передоплата на розсуд Адміністрації може бути повернута Гостю у випадку фактичного заселення номеру, який було заброньовано Гостем, іншими проживаючими, і якщо в ньому прожили не менше строку замовленого особою, яка здійснила бронювання.
У випадку якщо Гість при гарантованому бронюванні з 30% передоплатою вартості за весь період проживання, не скористався послугою проживання в зазначений день заїзду, і нескасував бронювання за 3 (три) доби до передбачуваного дня заїзду, передоплата в розмірі 30% вартості за весь період проживання не підлягає поверненню. У такому випадку дане бронювання переходить у статус Негарантоване й анулюється.
Ранній заїзд (до розрахункової години) можливий тільки по попередньому узгодженню з адміністрацією Готелю.
При негарантованому (без попередньої оплати) підтвердженому бронюванні, якщо Гостем не зазначений точний час приїзду, бронь на розсуд Адміністрації може бути анульована в14:00 дати заїзду за місцевим часом.
8.2. Резервування номерів – замовлення не ранiше 1 (однiєї) доби до початку доби запланованого заїзду.
Порядок резервування такий  ж, як і порядок бронювання.
При резервуванні необхідно зробити передоплату за першу добу проживання, після чого Готель дає письмове підтвердження резервування номера.
Готель гарантує готовність зарезервованого номера до заселення до 12.00.
Плата за резервування не береться.
При відмовленні від зарезервованого номеру передоплата за першу добу не повертається.
9. Харчування.
9.1. В Готелі працює ресторан. Оплата захарчування здійснюється в ресторані.
9.2. Готель пропонує своїм відвідувачам послугу обслуговування номерів. Оплата за надання цієї послуги є стягується по прейскуранту ресторану.
10. Заборона самостійного харчування в номерах.
10.1. За порушення правил харчування передбачене штраф 100 грн. При повторному випадку такого порушення адміністрація Готелю має право виселити проживаючого.
11. Пільги
11.1. В Готелі діють пільги, установлені законодавством України. Правом першочергового поселення користаються ветерани ВВВ, герої Радянського Союзу, герої Соціалістичної праці, герої України,депутати ВР України, батьки з дітьми до 1-го року.
11.2. В Готелі діють наступні знижки по оплаті за проживання:
- діти до 2-х років - безкоштовно, якщо вони не займають окремого спального місця;
- система знижок для корпоративних та постійних клієнтів, яка визначається окремо адміністрацією Готелю.
12. Порядок оплати послуг
12.1. Оплата за надання послуг стягується попередньо, відповідно з єдиною розрахунковою годиною
– 12 година за місцевим часом (checkouttime). За загальним правилом дія договору на надання послуг закінчується о 12 годин дня, що наступає за днем прибуття проживаючого.
Проживаючі, що прибувають з 12.00 (checkintime) до 23.59 години, оплачують час проживання до
12.00 дня, що наступає за днем прибуття проживаючого з розрахунку 100% добової плати при цьомувиїзд здійснюється за загальним правилом до 12 годин дня, що наступає за днем прибуття проживаючого;
Проживаючі, що прибувають з 00.00 до 05.59 оплачують час проживання до 12.00 дня, що наступає за днем прибуття проживаючого з розрахунку 100% добової плати при цьому Адміністрація готелю має право надати Проживаючому право на пізній виїзд  до 14.00 дня, що наступає за днем прибуття  проживаючого за відсутності попереднього бронювання номеру в якому знаходиться Проживаючий.
Проживаючі, що прибувають з 06.00 до 23.59 оплачують час проживання до 12.00 дня, що наступає за днем прибуття проживаючого з розрахунку 100% добової плати, при цьому Адміністрація готелю має право вимагати проведення Проживаючих оплати за ранній заїзд, що розраховується погодинно.
Проживаючі, що виїжджають з Готелю в період з 12.00 до 14.00 години, за відсутності попереднього бронювання номеру в якому знаходиться Проживаючий, звільняються від оплати за пізній виїзд;
Проживаючі, що виїжджають з Готелю в період з 14.00 до 16.00 години,  роблять оплату в розмірі 100% добової плати .
Проживаючі, що виїжджають з 16.00 до 23.59 години роблять доплату в розмірі 100% добової плати. При необхідності продовження проживання в Готелі, Проживаючий може звернутися до Портьє за 2 години до розрахункової години.
При продовженні проживання в Готелі Проживаючий оплачує 100% вартості проживання за продовжений період.
Мінімальна оплата здійснюється за одну добу.
12.2. При розміщенні дітей до 2-х років на основне спальне місце разом з батьками оплата за
проживання однієї дитини на одного з батьків не стягується. При розміщенні дітей до 2-х років на додаткове місце (диван) оплачується звичайна доплата за додаткове місце для дитини.
12.3. Оплата за послуги зв'язку (у тому числі міські, міжміські, міжнародні телефонні переговори тапослуги служб телефонного сервісу, за винятком дзвінків в середині Готелю) повинна бути зроблена щодня до 12 годин дня наступного за днем в якому фактично були зроблені дзвінки. При відсутності оплати, телефонний зв`язок блокується. Підписанням анкети гостя Проживаючий підтверджує про те, що його попереджено щодо вартості телефонних розмов встановлених в готелі і розміщених в номері.
13. Припинення проживання проживаючих у Готелі. Відмова в поселенні.
13.1. Проживаючі припиняють проживання в Готелі із завершенням терміну договору між проживаючим і Готелем про надання послуг.
13.2. Проживаючий має право розірвати договір про надання послуг у будь-який час за умови оплати фактично наданих послуг.
13.3. Якщо проживаючий неодноразово порушує внутрішні правила проживання, що приводить чи можепривести до матеріальних збитків чи створює незручності для проживання інших проживаючих, Готель має право відмовити в поселенні чи розірвати договір (здійснити виселення). У цьому випадку після відрахування суми, що покриває нанесені проживаючим матеріальні збитки і (чи) штрафи, передбачені
цими правилами, проживаючому повертається залишок внесеної раніше оплати.
13.4. Адміністратор має право відмовити в поселенні у випадках:
- у проживаючого відсутні документи, документи недійсні чи прострочені, є підозри на те, щодокументи фальшиві;
- відсутня оплата за номер у встановленому порядку й у необхідній сумі;
- у проживаючого неохайний, брудний зовнішній вигляд, він знаходиться в нетверезому стані, неадекватно, агресивно поводиться;
- проживаючий відмовляється дотримуватись внутрішніх правил проживання в Готелі (режим паління,паркування і т.д.);
- проживаючий внесений у список небажаних  відвідувачів (стоп - лист);
- в інших випадках, передбаченим законодавством України.
У спірних випадках питання вирішує адміністрація.
13.5. У Готелі ведеться облік небажаних відвідувачів (стоп - лист).
У нього включаються:
- проживаючі, що раніше проживали в Готель і виселені примусово;
- особи, внесені в список власниками Готелю чи адміністратором.
14. Відповідальність Готелю і проживаючих
14.1. За умови невиконання цілком чи частково договірних зобов'язань, пов'язаних з наданням послуг,винна сторона повинна відшкодувати іншій стороні понесені в зв'язку з цим збитки.
14.2. При неможливості Готелю виконати умови укладеного договору(анкети проживаючого) з проживаючим (крім випадків форс-мажорного характеру п.15.5.), Готель зобов'язаний розмістити проживаючого іншому готелі, розташованої в даній місцевості, що надає послуги рівноцінні чи більш високої якості. Додаткові витрати, що виникли в зв'язку з цим, покриваються Готелем.
14.3. Проживаючий, при виявленні недоліків у наданій послузі, невідповідності послуги, має право посвоєму вибору вимагати:
- усунення недоліків безкоштовно й у визначений термін;
- відповідного зменшення ціни за надану послугу.
14.4. Готель повинний вжити заходів по усуненню недоліків наданої послуги протягом години з моменту пред'явлення проживаючим відповідної вимоги.
14.5. Готель не несе відповідальності за недоліки в зроблених послугах, якщо доведе, що вони виникли з вини самого проживаючого(гостей проживаючого) чи в результаті дії непереборної сили.
14.6. Проживаючий має право розірвати договір про надання послуг і відповідно до діючого законодавства вимагати повного відшкодування збитків, якщо Готель у встановлений термін неусунув недоліки.
Гроші, сплачені проживаючим за послуги, повертаються в день розірвання договору чи в інший термін,але не пізніше, ніж протягом 7 днів із дня пред'явлення відповідної вимоги.
14.7. Готель відповідає за збереження речей проживаючого, що знаходяться в наданому для проживання номері, окрім коштовних речей (гроші, коштовності, цінні папери, електроніка й ін.).
14.8. У випадку втрати чи ушкодження речі проживаючий повинен негайно повідомити про це Готель.
Якщо до закінчення терміну проживання проживаючий не висунув свої вимоги до Готель, вважається, щойого речі не були загублені чи ушкоджені.
14.9. У випадку виявлення забутих речей Готель зобов'язаний негайно повідомити про це власника речей, якщо він відомий. Забуті речі зберігаються в Готель протягом 6 місяців, після чого передаються у відповідні органи публічної влади чи знищуються, про що складається акт установленої форми.
14.10. За схоронність поставлених на території перед Готелем транспортних засобів відповідають власники таких транспортних засобів.
14.11. При заподіянні Готелю значного матеріального збитку з вини чи недбалості проживаючих і (чи)їхніх гостей в обов'язковому порядку повинний бути складений акт встановленого зразка. У даному випадку крім відшкодування збитку, проживаючий повинен добровільно чи в судовому порядку відшкодувати власникам Готелю витрати, пов'язані з простоєм номеру під час ремонту, заміни мебліві т.п. випадків (наприклад, при залитті водою).